Shutterstock 1125823856

W FitLab…

…jakość znajdziesz nie tylko w swoich zestawach dietetycznych.
Obsługa Klienta na najwyższym poziomie i otwartość na nowe wyzwania to nasza codzienność.

Dostawy i płatności…

…opracowaliśmy ze szczególnym uwzględnieniem Twojej wygody.
Łatwy w obsłudze wirtualny Panel Klienta, elastyczne zmiany w zamówieniach, transakcje online oraz system nocnych dostaw pomagają Ci cieszyć się fit zestawami bez zbędnych formalności.

Jak to działa?

Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań i łatwo znajdź odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię kwestie.

Dostawa i płatność

Jaki jest obszar dostaw FitLab catering?

Diety dowozimy bezpłatnie w obszarze kilkunastu tras na terenie Polski. Obecnie jesteśmy już dostępni w ponad 3.500 miejscowości. Obszar dostaw obejmuje Warszawę, Kraków, Wrocław, Katowice, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Szczecin, Białystok, Toruń, Bydgoszcz, Zieloną Górę, Częstochowę, Olkusz, Tarnów, Kielce, Radom, Lublin, Zakopane, Nowy Sącz, Opole oraz wiele okolicznych miejscowości. Tutaj możesz łatwo sprawdzić, czy docieramy do Twojej lokalizacji.

Czy jest minimalny limit dni, na które mogę zamówić dietę?

Nasz catering dietetyczny możesz zamówić już nawet na 1 dzień. Niczego Ci nie narzucamy, ale na im dłużej zamawiasz, tym mniej płacisz 😉

Czy macie w ofercie dzień próbny w niższej cenie?

Tak, posiadamy opcję od 1 do 3 dni próbnych w znacznie niższej cenie – już od 47 zł! Więcej informacji o tej promocji oraz jej ogólnych zasadach znajdziesz tutaj.

Czy mogę dokonać płatności u kuriera?

Bezpiecznej płatności dokonasz wygodnie podczas procesu składania zamówienia. Wysyłka fit zestawu jest możliwa dopiero po  zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Pamiętaj zatem, żeby dokonać transakcji najpóźniej do 6:00 rano przed dniem, w którym chcesz otrzymać dietę (jeśli chcesz otrzymać zamówienie we wtorek – opłać je już w poniedziałek rano). W przypadku zapłaty przelewem tradycyjnym prześlij do nas potwierdzenie dokonania płatności. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twoje zamówienie dotrze do Ciebie na czas.

Z jakim wyprzedzeniem muszę zamówić dietę i kiedy ją otrzymam?

Pierwszy zestaw diety otrzymasz nawet 1 dzień po złożeniu zamówienia, a więc przykładowo, jeśli chcesz otrzymać zamówienie we wtorek – opłać je już w poniedziałek do godziny 6:00 rano. Zamówienia przyjmujemy codziennie przez 24h, ale płatności muszą zostać przetworzone do godziny 06:00. Zamówienia złożone na niedziele są realizowane razem z sobotnimi, więc czas na ich edycję masz do piątku, do godz. 06:00. Dlatego też polecamy przede wszystkim płatności „szybkim przelewem” za pomocą systemu T-pay (karta, blik, transfer), a w przypadku płatności przelewem tradycyjnym zachęcamy do przesłania nam mailem potwierdzenia przelewu. W wypadku zamówienia po godzinie 6:00 rano w poniedziałek – dieta będzie aktywowana dopiero od środy. W inne dni wszystko odbywa się analogicznie.

W jakich dniach i godzinach dostarczana jest dieta?

Catering dietetyczny z dowozem przygotowujemy na 7 dni w tygodniu. Codziennie od poniedziałku do soboty w wybranym przez Ciebie przedziale czasowym (do godziny granicznej między 01:30 a 08:00) dostarczymy Ci dietę pod same drzwi. Jeśli zamawiasz dietę na sobotę i/lub niedzielę, zestawy weekendowe otrzymasz w sobotę rano. WAŻNE: Podczas składania zamówienia możesz wybrać graniczną godzinę doręczenia zastawu tj. godzinę, do której kurier musi do Ciebie dotrzeć. Nie oznacza to jednak, że możesz wyznaczyć precyzyjną godzinę dostawy, dlatego warto podać nam wcześniej kod do domofonu i dokładnie określić miejsce pozostawiania diety.

Czy da się wyznaczyć precyzyjną godzinę dostawy?

Umożliwiamy wskazanie górnej, granicznej godziny dostawy naszych fit zestawów. Jeśli więc wychodzisz z domu w okolicach godziny 08:00, możesz wskazać, by dostawy były realizowane maksymalnie do godziny 07:00. Nasze dostawy realizujemy pomiędzy godzinami 02:00 a 08:00. Ze względów logistycznych graniczne godziny dostawy w mniejszych miejscowościach mogą być inne niż wybrane przez Ciebie. Jeśli potrzebujesz określić przybliżone godziny dostawy skontaktuj się z nami.

Czy mogę dokonać zmiany adresu lub/i godziny dostawy diety?

Tak, oczywiście! Zmiana adresu i/lub granicznej godziny dostawy jest możliwa z jednodniowym wyprzedzeniem. Pamiętaj, prosimy, by zrobić to do godziny 12:00 poprzedniego dnia.

Czy mogę zawiesić dietę?

Oczywiście, w Panelu Klienta możesz zawiesić dietę na 1 dzień przed planowaną dostawą do godziny 6:00 (np. wyjeżdżasz na weekend w piątek, zawieś dostawę w swoim kalendarzu najpóźniej w czwartek do godz 6:00). Możesz także skontaktować się z nami do godz. 16 dwa dni  przed planowaną zmianą. Pamiętaj, że zawsze podczas składania zamówienia możesz wybrać dowolne dni dostaw, a także w razie potrzeby wygodnie zawieszać dietę i przenosić dowóz na dogodne terminy.

Czy dostawa jest odpłatna?

Dietę pudełkową dostarczamy bezpłatnie już w ponad 2000 miejscowości na terenie Polski. Zachęcamy do sprawdzenia naszego obszaru dostaw i odnalezienia swojej lokalizacji.

Jak zostanie dostarczona moja dieta, jeśli nie mam domofonu/kodu do bramy?

Każdorazowo ustalamy z FitLabowiczami najbardziej dogodny dla nich sposób dostarczania im zestawów. Można dorobić nam klucz do klatki/ bramy, można poprosić o zostawienie przy furtce lub nawet o telefon w celu przekazania z rąk do rąk. Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych, dopóki nie macie Państwo groźnego psa za bramą 😉

Czy mogę uwzględnić w diecie indywidualne wykluczenia?

W naszej ofercie posiadamy diety eliminujące: nabiał i gluten – dieta Bezglutenowa i bezlaktozowa, mięso – Wegetariańska, czerwone mięso – DASH, produkty pochodzenia zwierzęcego (w tym miód, żelatynę) – Wegańska, ryby – Fit bez ryb. Nie uwzględniamy indywidualnych wykluczeń. W wyjątkowych przypadkach – skontaktuj się z nami! Informację o eliminacji danego składnika możemy zaznaczyć w Twoim zamówieniu, a kucharze w miarę możliwości będą starali się do niej stosować.

Dieta FitLab

Z ilu posiłków składa się dieta FitLab?

Dieta pudełkowa z dostawą do domu to zestaw 5 posiłków (No1, No2, No3, No4, No5), dzięki czemu możesz zadbać o regularne odżywianie, a tym samym uniknąć uczucia głodu, osłabienia i spożywania nadmiernych ilości jedzenia. Jednak jeśli lubisz gotować lub zjeść zdrową kolację w ulubionej restauracji, możesz wybrać fit catering składający się z dowolnych 3 lub 4 posiłków. 

Czy posiłki są zbilansowane według zalecanych norm żywieniowych?

Oczywiście, że tak! Wszystkie diety są układane przez naszą główną Dietetyk, która również nadzoruje proces przygotowania posiłków. Dzięki temu jedzenie pudełkowe FitLab jest zbilansowane i pełnowartościowe, a Ty możesz cieszyć się efektami.

Która dieta będzie dla mnie najlepsza?

Twoje potrzeby i cel są najważniejsze, to od nich zależy wybór kaloryczności. Ważnym kryterium będzie też to, czy spożywasz mięso i ryby i czy stosujesz dietę bezglutenową i/lub dietę bezlaktozową. Gotowe posiłki dietetyczne powinny być dobrane na podstawie Twojej wagi, trybu życia i i pożądanych efektów. Skorzystaj z naszego kalkulatora diety, a w razie dalszych wątpliwości z chęcią pomożemy Ci wybrać najlepszy wariant! Wypełnij Dzienniczek Żywieniowy i umów się telefonicznie lub mailowo na konsultacje z naszą główną Dietetyk.

Jaką kaloryczność wybrać, jeśli chcę schudnąć?

To sprawa indywidualna! Nie zawsze niska kaloryczność diety pudełkowej gwarantuje spadek masy ciała. Jeśli wybierzesz opcję o zbyt niskiej podaży energetycznej może przynieść Ci szybki i krótkotrwały efekt, po którym znów wrócisz do aktualnej wagi. Dlatego służymy Ci pomocą zarówno mailowo jak i telefonicznie w podjęciu najlepszej decyzji.

Czy mogę wykluczyć z diety wybrane produkty?

Z uwagi na proces bilansowania diet i starannego przygotowywania posiłków, nie przyjmujemy indywidualnych wykluczeń. W naszej ofercie znajdziesz jednak opcje, które nie zawierają mięsa, ryb, owoców morza, glutenu, laktozy czy nabiału – a więc na pewno znajdziesz coś dla siebie! 

Czy jest możliwość zamówienia zindywidualizowanej diety?

Aktualnie nie jesteśmy w stanie zaoferować Ci w pełni spersonalizowanej diety. Wierzymy jednak, że znajdziesz w naszej ofercie wariant dla siebie – sprawdź wszystkie możliwości i pamiętaj, że jeśli do nas zadzwonisz, to postaramy się doradzić Ci najbardziej adekwatną do Twoich potrzeb dietę lub w jakiś sposób dostosować się do Twoich indywidualnych preferencji..

Dieta z wyborem MENU

Czym różni się Dieta z wyborem MENU od innych diet?

W Diecie z wyborem MENU przygotowujemy dla Ciebie codziennie 4 warianty każdego z pięciu posiłków: śniadania, II śniadania, obiadu, podwieczorku i kolacji. To w sumie aż 20 dań do wyboru! Możesz wybrać 5 posiłków dziennie, 4 lub 3 w dowolnej konfiguracji! W trakcie konfigurowania swojego zamówienia masz możliwość: – zamiany posiłków – zmiany ich kaloryczności – dodawania i usuwania posiłków

Czy zamówienie na Dietę z wyborem MENU mogę złożyć telefonicznie?

Ze względu na konieczność samodzielnego konfigurowania menu poprzez Panel Klienta składanie zamówień na Dietę z wyborem MENU możliwe jest jedynie za pośrednictwem strony internetowej. Niezbędne informacje o tym jak korzystać z Panelu Klienta znajdziesz tutaj.

Czy mogę konfigurować zamówienie Diety z wyborem MENU w trakcie jej trwania?

Dzięki rejestracji w Panelu Klienta do konfiguracji swojego zamówienia możesz wrócić w czasie trwania diety. Wszelkich zmian należy dokonywać do godz. 06:00 na dzień przed planowaną dostawą. Zamawiając „gościnnie”, bez rejestracji, nie będziesz mógł zmienić ustawień swojego zamówienia. Niezbędne informacje o tym jak zamawiać i edytować Dietę z wyborem Menu znajdziesz tutaj.

Co jeśli zapomnę skonfigurować swoje MENU?

Jeżeli pozostawisz zamówienie bez konfiguracji nie oznacza to, że zostaniesz bez diety! Przygotujemy wtedy dla Ciebie naszą standardową dietę Fit zgodnie z kalorycznością i ilością dań wybranymi w pierwszym kroku.  

Na czym polegają punkty lojalnościowe?

Wraz z konfiguracją menu czy wymianą posiłków użytkownicy posiadający Panel Klienta dodają kolejne posiłki lub dodatki, które opłacane są w Panelu punktami programu lojalnościowego. Ceny dodania i odjęcia w Panelu przeliczane są 1:1 na punkty lojalnościowe, co oznacza, że Klient w Panelu operuje wyłącznie punktami. Dla przypomnienia: 1 zł = 100 punktów (1 grosz = 1 punkt)  

Konsultacje dietetyczne

Jak przygotować się do konsultacji telefonicznej lub mailowej z naszą główną Dietetyk?

Przed rozmową, dzięki której wybierzesz swój catering dietetyczny, pomyśl o tym, czy masz alergie, czy przyjmujesz leki oraz czy aktualnie lub w niedalekiej przeszłości wystąpił u Ciebie stan chorobowy. Istotne będą także informacje o Twoim trybie życia: czy trenujesz, ile posiłków dziennie spożywasz, ile wody wypijasz? Przed konsultacją możesz także wypełniać Dzienniczek Żywieniowy i przedstawić go w czasie rozmowy.

Jak przygotować się do pierwszego spotkania z naszą główną Dietetyk?

W trakcie spotkania Dietetyk “zaprosi Cię” na wagę, dlatego też przed konsultacją nie jedz i nie pij płynów przez, co najmniej, 2 godziny. Oczywiście możesz także wypełniać Dzienniczek Żywieniowy przez, co najmniej, trzy dni i zabrać go ze sobą.

Poznaj również

Fl 08.21 Wizerunkowa V1 01 Retouch2

Potrzebujesz pomocy?

Dzięki odpowiedniej diecie możesz cieszyć się zdrowiem, energią i doskonałą sylwetką. Przygotowujemy dla Ciebie catering dietetyczny oraz detox sokowy z dostawą
do domu. Jeśli masz więcej pytań – po prostu zadzwoń do nas.

735 998 448