W FitLab…

… najFITniejszą jakość znajdziecie
nie tylko w posiłkach naszych diet.

FitPytania

Dostawy i płatności…

… w FitLab opracowaliśmy ze szczególnym uwzględnieniem wygody naszych Klientów.  Elastyczne zmiany w zamówieniach, transakcje online oraz system dowozów pomagają cieszyć się fit zestawami, które 5 dni w tygodniu znajdziesz pod wskazanym adresem.

Jak to działa?

Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań i łatwo znajdź swoją odpowiedź ?

Obszar dostaw

Dostawa i płatności

Jaki jest obszar dostaw FitLab catering?

Diety bezpłatnie dowozimy w obszarze czterech tras: krakowskiej, tarnowskiej, śląskiej i dolnośląskiej. Obszar dostaw obejmuje Warszawę, Kraków, Wrocław oraz wiele okolicznych miejscowości. Tutaj możesz łatwo sprawdzić, czy docieramy do Twojej lokalizacji.

Czy jest minimalny limit dni, na które mogę zamówić dietę?

Nasz catering dietetyczny możesz zamówić już nawet na 1 dzień. Niczego Ci nie narzucamy, ale na im dłużej zamawiasz, tym mniej płacisz 😉

Czy macie w ofercie dzień próbny w niższej cenie?

Tak, posiadamy opcję od 1 do 3 dni próbnych w znacznie niższej cenie – już od 39 zł! Więcej informacji o tej promocji oraz jej ogólnych zasadach znajdziesz tutaj.

Czy mogę dokonać płatności u kuriera?

Bezpiecznej płatności dokonasz wygodnie podczas procesu składania zamówienia. Wysyłka fit zestawu jest możliwa dopiero po  zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Pamiętaj zatem, żeby dokonać transakcji najpóźniej do 8:00 rano przed dniem, w którym chcesz otrzymać dietę (jeśli chcesz otrzymać zamówienie we wtorek – opłać je już w poniedziałek rano). 

Z jakim wyprzedzeniem muszę zamówić dietę i kiedy ją otrzymam?

Pierwszy zestaw diety otrzymasz nawet 1 dzień po złożeniu zamówienia, a więc przykładowo, jeśli chcesz otrzymać zamówienie we wtorek – opłać je już w poniedziałek do godziny 8:00 rano. Zamówienia przyjmujemy codziennie przez 24h, ale płatności muszą zostać przetworzone do godziny 08:00. Dlatego też polecamy przede wszystkim płatności „szybkim przelewem” za pomocą systemu T-pay, a w przypadku płatności przelewem zachęcamy do przesłania nam mailem potwierdzenia przelewu.

W wypadku zamówienia po godzinie 8:00 rano w poniedziałek – dieta będzie aktywowana dopiero od środy. W inne dni wszystko odbywa się analogicznie. 

W wyjątkowych sytuacjach możesz także zadzwonić w godzinach 08:00-16:00 na numer +48 735 998 448, aby dowiedzieć się, czy dostawa będzie możliwa już na kolejny dzień roboczy, jeśli nie zdążyłeś do 8 rano dnia poprzedniego. Dołożymy starań, aby tak się stało 😉

W jakich dniach i godzinach dostarczana jest dieta?

Catering dietetyczny z dowozem przygotowujemy na 6 dni w tygodniu. Pamiętaj, że zamówienie musi być opłacone na 24h przed wysyłką, więc jeśli chcesz otrzymać zamówienie w środę, płatności musisz dokonać we wtorek do godziny 8:00 rano. Codziennie od poniedziałku do piątku w wybranym przez Ciebie przedziale czasowym (do godziny granicznej między 02:00 a 08:00) dostarczymy Ci dietę pod same drzwi. Jeśli zamawiasz dietę na sobotę, zestaw otrzymasz w piątek.

WAŻNE: Podczas składania zamówienia możesz wybrać graniczną godzinę doręczenia zastawu tj. godzinę, do której kurier musi do Ciebie dotrzeć. Nie oznacza to jednak, że możesz wyznaczyć precyzyjną godzinę dostawy, dlatego warto podać nam wcześniej kod do domofonu i dokładnie określić miejsce pozostawiania diety. 

Czy da się wyznaczyć precyzyjną godzinę dostawy?

Umożliwiamy wskazanie górnej, granicznej godziny dostawy naszych fit zestawów. Jeśli więc wychodzisz z domu w okolicach godziny 08:00, możesz wskazać, by dostawy były realizowane maksymalnie do godziny 07:00. Nasze dostawy realizujemy pomiędzy godzinami 02:00 a 08:00.

Czy mogę dokonać zmiany adresu lub/i godziny dostawy diety?

Tak, oczywiście! Zmiana adresu i/lub granicznej godziny dostawy jest możliwa z jednodniowym wyprzedzeniem. Pamiętaj, prosimy, by zrobić to do godziny 16.30.

Czy mogę zawiesić dietę?

Oczywiście, możesz zawiesić dietę na 2 dni przed planowaną dostawą do godziny 16:00 (np. wyjeżdżasz na weekend w piątek, zawieś dostawę w swoim kalendarzu najpóźniej w środę do godz 16:00). Pamiętaj, że zawsze podczas składania zamówienia możesz wybrać dowolne dni dostaw, a także w razie potrzeby wygodnie zawieszać dietę i przenosić dowóz na dogodne terminy.

Gdzie dostarczacie dietę i czy dostawa jest odpłatna ?

Dietę pudełkową dostarczamy bezpłatnie w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu oraz w okolicznych miejscowościach. Zachęcamy do sprawdzenia naszego obszaru dostaw i odnalezienia swojej lokalizacji.

Wybór

Dieta FitLab

Z ilu posiłków składa się dieta FitLab ?

Dieta pudełkowa z dostawą do domu to zestaw 5 posiłków (No1, No2, No3, No4, No5), dzięki czemu możesz zadbać o regularne odżywianie, a tym samym uniknąć uczucia głodu, osłabienia i spożywania nadmiernych ilości jedzenia. Jednak jeśli lubisz gotować lub zjeść zdrową kolację w ulubionej restauracji, możesz wybrać fit catering składający się z dowolnych 3 lub 4 posiłków. Nie dotyczy to diet o wartości 1200 kcal występujących tylko w wersji z 5 posiłkam

Czy posiłki są zbilansowane według zalecanych norm żywieniowych?

Oczywiście, że tak! Wszystkie diety są układane przez naszą główną Dietetyk, która również nadzoruje proces przygotowania posiłków. Dzięki temu jedzenie pudełkowe FitLab jest zbilansowane i pełnowartościowe, a Ty możesz cieszyć się efektami.

Która dieta będzie dla mnie najlepsza?

Twoje potrzeby i cel są najważniejsze, to od nich zależy wybór kaloryczności. Ważnym kryterium będzie też to, czy spożywasz mięso i ryby i czy stosujesz dietę bezglutenową i/lub dietę bezlaktozową. Gotowe posiłki dietetyczne powinny być dobrane na podstawie Twojej wagi, trybu życia i i pożądanych efektów. Skorzystaj z naszego kalkulatora diety, a w razie dalszych wątpliwości z chęcią pomożemy Ci wybrać najlepszy wariant! Wypełnij Dzienniczek Żywieniowy i umów się telefonicznie lub mailowo na konsultacje z naszą główną Dietetyk.

Jaką kaloryczność wybrać, jeśli chcę schudnąć?

To sprawa indywidualna! Nie zawsze niska kaloryczność diety pudełkowej gwarantuje spadek masy ciała. Jeśli wybierzesz opcję o zbyt niskiej podaży energetycznej może przynieść Ci szybki i krótkotrwały efekt, po którym znów wrócisz do aktualnej wagi. Dlatego służymy Ci pomocą zarówno mailowo jak i telefonicznie w podjęciu najlepszej decyzji.

Czy mogę wykluczyć z diety wybrane produkty?

Z uwagi na proces bilansowania diet i starannego przygotowywania posiłków, nie przyjmujemy indywidualnych wykluczeń. W naszej ofercie znajdziesz jednak opcje, które nie zawierają mięsa, ryb, owoców morza, glutenu, laktozy czy nabiału – a więc na pewno znajdziesz coś dla siebie! 

Czy jest możliwość zamówienia zindywidualizowanej diety?

Aktualnie nie jesteśmy w stanie zaoferować Ci w pełni spersonalizowanej diety. Wierzymy jednak, że znajdziesz w naszej ofercie wariant dla siebie – sprawdź wszystkie możliwości i pamiętaj, że jeśli do nas zadzwonisz, to postaramy się doradzić Ci najbardziej adekwatną do Twoich potrzeb dietę lub w jakiś sposób dostosować się do Twoich indywidualnych preferencji..

Dietetyk

Konsultacje dietetyczne

Jak przygotować się do konsultacji telefonicznej lub mailowej z naszą główną Dietetyk?

Przed rozmową, dzięki której wybierzesz swój catering dietetyczny, pomyśl o tym, czy masz alergie, czy przujmuesz leki oraz czy aktualnie lub w niedalekiej przeszłości wystąpił u Ciebie stan chorobowy. Istotne będą także informacje o Twoim trybie życia: czy trenujesz, ile posiłków dziennie spożywasz, ile wody wypijasz?

Przed konsultacją możesz także wypełniać Dzienniczek Żywieniowy i przedstawić go w czasie rozmowy.

Jak przygotować się do pierwszego spotkania z naszą główną Dietetyk?

W trakcie spotkania Dietetyk “zaprosi Cię” na wagę, dlatego też przed konsultacją nie jedz i nie pij płynów przez, co najmniej, 2 godziny.

Oczywiście możesz także wypełniać Dzienniczek Żywieniowy przez, co najmniej, trzy dni i zabrać go ze sobą.

Joanna, dietetyk FitLab

Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiajmy!

Nasza główna Dietetyk, nie tylko pomoże Ci wybrać najlepszy plan żywieniowy, ale i odpowie na każdą wątpliwość.

Zadzwoń lub napisz, do dzieła!

735 998 448