Cześć! Jeśli tu jesteś, oznacza to, że prawdopodobnie przed chwilą zeskanowałaś/eś nasz kod QR z wiadomości powitalnej dołączonej do Twojego zestawu. Jest nam niezmiernie miło, że wybrałaś/eś nasz catering i mamy nadzieję, że jakość posiłków oraz obsługi pozwolą Ci cieszyć się wraz z nami każdym kolejnym dniem. Aby ułatwić Ci bieżące zarządzanie zamówieniem oraz wszystkim jego parametrami przygotowaliśmy dla Ciebie samouczek dostarczający wiedzę, którą tysiące FitLabowiczów przed Tobą uznało za kluczową. Tak właśnie działamy – wsłuchując się w Wasze sugestie wciąż dostosowujemy naszą ofertę do Waszych potrzeb 🙂 Tutaj nauczysz się jak pozostawać z nami w stałym kontakcie, by bez wysiłku przekazywać nam wszystkie kluczowe informacje. Jeśli więc interesuje Cię to, co dla Ciebie przygotowaliśmy – zapraszamy do lektury. Dobrego dnia i oczywiście smacznego!
Dlaczego warto korzystać z naszego Panelu Klienta?
Najważniejsze funkcjonalności, które pomogą Ci w codziennym korzystaniu z naszego cateringu to m.in.:
- stały podgląd menu – posiłków, ich kaloryczności, rozkładu makroskładników, alergenów etc. – sprawdź je z dowolnego miejsca szybko i sprawnie, by zawsze wiedzieć, co czeka na Ciebie w pudełku,
- możliwość oceny menu – zarówno pojedynczych posiłków, jak i całych zestawów – dzięki temu wciąż dostosowujemy smak i typy potraw do wymagań naszych Klientów,
- zmiana terminu dostawy – życie bywa zmienne – w pełni to rozumiemy. Daj nam po prostu znać, że w danym terminie nie potrzebujesz już naszej diety i przełóż jej dostawę na bardziej dogodny dla Ciebie czas,
- zmiana adresu dostawy – podróż służbowa, a może krótki wypad za miasto? Sprawdź czy możemy dowieźć Twoją dietę w inne miejsce, a jeśli tak – po prostu wskaż je, żebyśmy mogli dalej być razem,
- przedłużenie zamówienia – możesz przedłużyć automatycznie (zachowując dotychczasowe parametry) lub zmienić je na bardziej odpowiadające Twoim wymaganiom,
- personalizacja zamówienia – łatwo i szybko wybierz liczbę posiłków i kaloryczność, która Ci najbardziej odpowiada.
Logowanie do panelu klienta
Aby zalogować się do swojego konta wejdź na naszą stronę i kliknij przycisk „Panel Klienta” znajdujący się w prawym górnym rogu paska menu. W wersji mobile przycisk znajduje się w centralnym punkcie belki menu. Strona załaduje okno, w którym należy podać e-mail oraz hasło, za pomocą których dokonałaś/eś zamówienia. Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta – gorąco zachęcamy do rejestracji!
WAŻNE: jeśli chcesz zamówić Dietę z wyborem MENU – zajrzyj do tego wpisu.
Zmiana terminu dostawy
możliwa jest do godziny 8:00 w przeddzień dostawy (np. odwołanie diety na wtorek – zmiana najpóźniej w poniedziałek do godziny 8:00 rano)
Użyj przycisku „edytuj zamówienie” w prawym górnym rogu panelu, następnie „edycja dni zamówienia”. Wyświetli się nowe okno, w którym należy odznaczyć dni dostaw, które chcemy odwołać i zaznaczyć ponownie te dni, na które chcemy dostawy przenieść. Na koniec należy potwierdzić wybór przyciskiem „zapisz zmiany”.
WAŻNE: System umożliwi ponowne zamówienie tylko tej samej liczby dni diety, co te odwołane. Nie jest możliwe dodatkowe przedłużenie diety za pomocą tej funkcji.
Zmiana adresu dostawy
możliwa do godziny 8:00 dnia poprzedzającego dostawę, później możliwa tylko telefonicznie lub mailowo
Ponownie użyj opcji „edytuj zamówienie” w prawym górnym rogu panelu, a następnie „edycja adres zamówienia”. Wyświetli się nowe okno, w którym należy zaznaczyć dni, których dotyczy zmiana adresu. Jeżeli wcześniej korzystałaś/eś już z tego adresu – wyświetli się on na liście pod kalendarzem. Jeśli natomiast nie ma go na liście dostępnych wyborów przejdź do opcji na samym dole „dodaj nowy adres” i uzupełniaj wszystkie niezbędne dane oraz zatwierdź. Następnie wybierasz nowo wpisany adres z listy powyżej i zatwierdzasz zmiany. Gotowe.
Dostęp do Twojego aktualnego menu

Wybierz konkretny dzień Twojego zamówienia, a menu pojawi się po prawej stronie panelu. Każdy posiłek ma tam opisaną kaloryczność, rozkład makroskładników (Białka, Tłuszcze, Węglowodany) oraz alergeny. Po kliknięciu w wybrany posiłek pojawi się bardziej szczegółowy opis. Na dole, pod wszystkimi posiłkami znajdziesz natomiast podsumowanie bilansu całego dnia diety od FitLab. Nie musisz więc korzystać z drukowanych karteczek menu, bo wszystko znajduje się cały czas w chmurze. Co więcej możesz także zawsze sprawdzić swoje aktualne menu po prostu na naszej stronie – w podstronie Twojej diety (np. wege), bez wchodzenia do panelu, a jedynie wybierając zakładkę „menu”.
Ocena posiłków

Po zakończeniu dnia diety masz możliwość oceny poszczególnych posiłków wyświetlanych po prawej stronie kalendarza. Aby wyświetlić dane menu musisz wskazać dzień, którego posiłki chcesz ocenić, a pojawi się ono po prawej stronie. Przy każdej pozycji pojawią się 2 piktogramy- kciuk w górę jeśli smakowało, kciuk w dół jeśli nie. Możesz także dodać komentarz do danego posiłku – po daniu łapki w górę pojawia się napis „co najbardziej smakowało?”. Po kliknięciu w tekst pojawi się nowe okno dialogowe na wpisanie kilku słów. Po kliknięciu kciuka w dół będzie to napis „co poszło nie tak?” i analogicznie można zostawić swój komentarz, który weźmiemy pod uwagę przy ponownym przygotowaniu konkretnego dania.
Ocena zamówienia

W prawy górnym rogu wybierz opcję „oceń zamówienie”. Program otworzy nowe okno dialogowe ze skalą od 1 do 5 gwiazdek, a po wyborze Twojej odpowiedzi wyświetli dodatkowe opcje – z podziałem na smak, estetykę, sposób pakowania, jakość składników, dostawę i różnorodność. Jest także miejsce na pozostawienie komentarza. Oczywiście można wyedytować każdą z podkategorii, by różniły się od opinii ogólnej i przydzielić różną liczbę gwiazdek każdej z nich. Dodatkowo, jeśli chcesz nam pomóc i ocenić poprzednie zamówienia – wybierz z lewej strony opcję „Historia”, gdzie wyświetli się cała lista zamówień, które również da się ocenić.
PROŚBA: Twoja opinia jest dla nas najważniejsza! Dziel się z nią, by pomóc nam zdobywać nowych Klientów lub poprawiać jakość usług. Co więcej – możesz także ustawić ją tak, by widzieli ją inni użytkownicy, jak również, by była widoczna tylko dla naszego zespołu. Będziemy wdzięczni za każdą pomoc!
Zmiana diety i parametrów nowego zamówienia

Prawy górny róg panelu „Nowe zamówienie”. Wybierasz kolejno – dietę, wariant, kaloryczność, poniżej możliwość zaznaczenia mniejszej liczby posiłków, na kalendarzu zaznaczasz liczbę dni zamówienia oraz wybierasz preferowany zakres godzinowy dostaw. Poniżej adres dostawy: można wybrać z listy lub dodać zupełnie nowy, ewentualne uwagi do zamówienia i na samym dole opcje dodatkowe jak eko opakowania, sztućce etc. Następnie wybierz opcję: dodaj do koszyka i tu albo możesz dodać kolejną dietę albo przejść prosto do płatności. Po prawej stronie pod podsumowaniem zamówienia jest miejsce na wpisanie kodu rabatowego. Krok ostatni: „złóż zamówienie” i „zapłać online”, najlepiej za pośrednictwem szybkich płatności, bo dzięki temu od razu możemy procedować Twoje zamówienie. Jeżeli nie dokonasz płatności od razu, możesz to zrobić w późniejszym czasie ze stronie głównej zamówienia – u góry pod kosztem widnieje przycisk „opłać zamówienie”.
WAŻNE: zamówienie musi zostać opłacone najpóźniej w przeddzień dostawy do godziny 8:00 rano. Jeżeli dokonasz płatności przelewem tradycyjnym lepiej prześlij nam potwierdzenie przelewu na adres mailowy:
info@fitlabcatering.pl także najpóźniej do godziny 8:00. Wyjątek stanowią dostawy na poniedziałek gdzie ewentualne potwierdzenie przelewu należy przesłac w piątek do godziny 16:00.
Powtórzenie zamówienia

Jeżeli chcesz złożyć identyczne zamówienie, jak wcześniej należy: wejść do historii zamówień po lewej stronie panelu i wybrać przy wybranej diecie opcję „powtórz zamówienie”. System automatycznie zaciągnie wszystkie dane – typ diety, kaloryczność oraz czas trwania zamówienia. Jedyne, co musisz zrobić to wskazać na kalendarzu datę pierwszej dostawy i dalej podążać za wytycznymi względem potwierdzenia i płatności za zamówienie.
Mamy nadzieję, że ten wpis okazał się dla Ciebie przydatny i pomoże Ci w wyciąganiu jak największej satysfakcji z naszych usług każdego dnia. Pamiętaj też, że jeśli masz jeszcze jakieś pytania – zawsze możesz zajrzeć do zakładki „pytania i odpowiedzi” lub skontaktować się z nami bezpośrednio mailowo lub telefonicznie.
Jeszcze raz dziękujemy za to, że jesteś z nami i życzymy wszystkiego dobrego!
– Zespół FitLab catering