FitLab Catering

Telefon 735 998 448

Bezpłatna konsultacja żywieniowa pn-pt 9-16

Niezbędnik FitLabowicza, czyli jak korzystać z Diety z wyborem MENU

Photo 94
Dieta z wyborem MENU
wszystko, co musisz wiedzieć!

Cześć! Jeśli tu jesteś, oznacza to, że albo planujesz zamówić Dietę z wyborem MENU, albo już ją otrzymałeś i teraz chcesz poznać lepiej możliwości Panelu Klienta, w którym możesz ją personalizować. Dieta z wyborem MENU daje Ci możliwość zamawiania tylko tych posiłków, na które masz ochotę. Komponuj swoje unikatowe menu wybierając codziennie spośród aż 20 propozycji świeżych i pysznych dań opartych o najwyższej jakości sezonowe składniki.
Aby ułatwić zarządzanie zamówieniem Diety z wyborem MENU przygotowaliśmy dla Ciebie samouczek z cennymi wskazówkami, które pomogą Ci w pełni wykorzystać możliwości naszej oferty.

Korzystanie z Panelu Klienta 

Pamiętaj, że Dietę z wyborem MENU możesz personalizować na maksymalnie 7 dni w przód, więc jeśli zamawiasz ją na więcej dni, to koniecznie utwórz konto w Panelu Klienta. W innym wypadku nie będziesz w stanie wyedytować kolejnych dni i wybrać swoich posiłków, gdyż system nie będzie miał jak Cię zidentyfikować. Korzystanie z Panelu Klienta to najwygodniejszy sposób na zamawianie i zarządzanie Twoją dietą.
WAŻNE: jeśli chcesz poznać inne funkcje Panelu Klienta – zajrzyj do tego wpisu.

Jak zamówić dietę z wyborem

Aby zamówić Dietę z wyborem MENU wejdź na naszą stronę, kliknij ikonę „zamów dietę”, wybierz miasto a następnie zaznacz Program z Wyborem Menu:

 

 

W kolejnym kroku określ kaloryczność diety, zaznacz ilość posiłków, które mają się znaleźć w Twoim zestawie i ewentualnie wybierz dodatki. Uwaga: liczbę dań i ich kaloryczność będziesz mógł edytować w dalszych krokach. Wybrane na tym etapie ustawienia zostaną zapisane, jeżeli nie zdecydujesz się na wprowadzanie żadnych zmian do zamówienia.

 

Przejdź do kolejnego kroku i wybierz ilość dni z kalendarza, na które chcesz złożyć zamówienie:

 

Konfigurowanie posiłków

Po zaznaczeniu wszystkich dni dostawy przejdź do edycji menu klikając w dedykowaną ikonkę: „Konfiguruj menu”. Na tym etapie możesz rozpocząć wybieranie poszczególnych dań na kolejne dni zamówienia, zgodnie z Twoimi preferencjami. Poniżej paska wyboru dnia zamówienia znajduje się podsumowanie dostawy, wyświetlające:

  • liczbę posiłków oraz dodatków,
  • całkowitą kaloryczność wybranych na ten dzień posiłków,
  • sumę opłat: za dietę, dodane/odjęte posiłki i opłaty dodatkowe.

W trakcie konfiguracji menu możliwa jest:

 

1. zmiana posiłku

Każde danie posiada 4 warianty do wyboru. Posiłki mają uwzględnione wartości odżywcze, alergeny i opinie Naszych Klientów. Zaznacz to danie, które chciałbyś spotkać w swoim zestawie.

 

 

2. zmiana kaloryczności

Jeżeli zależy Ci na większej lub mniejszej porcji danej potrawy wybierz opcję „zmień kaloryczność”. Wymiany na posiłki z innych kaloryczności mogą skutkować różnicą w cenie. Kwota wynikająca ze zmiany wariantu kaloryczności wybranego dania zostanie automatycznie uwzględniona w zamówieniu.

3. dodawanie posiłku

W przypadku, kiedy zależy Ci na dodatkowym posiłku z widocznych wariantów, np. planujesz spróbować wersji wegetariańskiej i mięsnej naszej lasagne lub wybrać śniadanie dla Swojej Połówki, wybierz ikonę „+ Dodaj…” a następnie zaznacz danie, na którym Ci zależy.

 

4. usuwanie posiłku

Jeżeli nie chcesz zamawiać żadnego wariantu danego posiłku kliknij ikonę „Usuń posiłek” widoczną przy numerze dania.

 

 

 

Na tej zasadzie skonfiguruj pozostałe dni swojego zamówienia, nasze menu jest widoczne na 7 dni do przodu. Dzięki rejestracji w Panelu Klienta do konfiguracji swojego zamówienia możesz wrócić w czasie trwania diety. Zamawiając „gościnnie”, bez rejestracji, nie będziesz mógł zmienić ustawień swojego zamówienia. Jeżeli pozostawisz zamówienie bez konfiguracji nie oznacza to, że zostaniesz bez diety! Przygotujemy wtedy dla Ciebie naszą standardową dietę Fit zgodnie z kalorycznością i ilością dań wybranymi w pierwszym kroku

Konfiguracja w Panelu Klienta

Aby edytować swoje aktualne zamówienie klikamy na wybrany dzień kalendarza. Na bocznym pasku widoczne będą informacje dotyczące wybranego menu i edycji zamówienia:

 

 

 

1. zmiana posiłku w panelu

Przy każdym ze wstępnie wybranych posiłków widoczna jest ikonka „zmień”, po kliknięciu której będziesz mieć możliwość wymienić danie na inny wariant.

 

 

 

2. usunięcie posiłku w panelu

Aby usunąć posiłek z zestawu, należy kliknąć w ikonę „zmień”. Kolejno, pod wariantami posiłków wybieramy opcję „anuluj posiłek”.

 

 

 

Usunięcie posiłku wiąże się ze zwrotem punktów lojalnościowych na nasze konto, z których będziemy mogli skorzystać w przyszłości. 

 

 

 

3. dodanie posiłku w panelu

Dodawanie posiłku w panelu Klienta przebiega kilkuetapowo. Po wybraniu ikony „Dodaj kolejny posiłek…” należy określić: 

  • typ (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja)

 

 

 

  • kaloryczność – domyślnie zaznaczona jest kaloryczność zamówionej diety. Na tym etapie nie widać jeszcze nazwy dań.

 

 

  • dostępny wariant – posiłki widoczne w tym kroku posiadają informację nt liczby punktów lojalnościowych do wykorzystania na dodanie posiłku. Wartość punktów lojalnościowych to przeliczenie ze złotówkowej kwoty ceny dodania posiłku danej kaloryczności wariantu.

 

Jeśli użytkownik ma obecnie za mało punktów lojalnościowych w skarbonce to jest informowany, że musi je doładować.

 

 


Po wybraniu kwoty doładowania skarbonki zostajemy przekierowani do płatności online poprzez Tpay. Kwota zostanie zamieniona na punkty, które będzie można wykorzystać na dokonanie zmian w swoim Panelu Klienta. 

Punkty lojalnościowe

Wraz z konfiguracją menu czy wymianą posiłków użytkownicy posiadający panel klienta dodają kolejne posiłki lub dodatki, które opłacane są w panelu punktami programu lojalnościowego.
Ceny dodania i odjęcia w panelu przeliczane są 1:1 na punkty lojalnościowe, co oznacza, że klient w panelu operuje wyłącznie punktami.
Dla przypomnienia: 1 zł = 100 punktów (1 grosz = 1 punkt)

 

Mamy nadzieję, że ten wpis okazał się dla Ciebie przydatny i pomoże Ci w wyciąganiu jak największej satysfakcji z naszych usług każdego dnia. Pamiętaj też, że jeśli masz jeszcze jakieś pytania – zawsze możesz zajrzeć do zakładki „pytania i odpowiedzi” lub skontaktować się z nami bezpośrednio mailowo lub telefonicznie.

Jeszcze raz dziękujemy za to, że jesteś z nami i życzymy wszystkiego dobrego! 
– Zespół FitLab catering
Wróć do FitBloga

Polecane

Czym Kierujemy
FitLab
Czym się kierujemy?
FitLab Catering – czym kierujemy się przy komponowaniu diet pudełkowych? Nasze gotowe posiłki dietetyczne są komponowane przez Szefa Kuchni i naszą główną Dietetyk. Ich bliska…
#CodziennośćFitLab #Inne
Jaki Cat Wybrac
FitLozofia
Jak wybrać catering
FitLozofia – jak wybrać catering dietetyczny w 5 krokach? Decyzja o wyborze diety z dostawą do domu jest kluczowa w realizowaniu Twoich planów i…
#Porady
Photo 94
Dieta z wyborem MENU
wszystko, co musisz wiedzieć!
Niezbędnik FitLabowicza, czyli jak korzystać z Diety z wyborem MENU Cześć! Jeśli tu jesteś, oznacza to, że albo planujesz zamówić Dietę z wyborem MENU, albo…
#CodziennośćFitLab #Porady
KODY RABATOWE JESIEŃ 2022! Aktualny cennik